2008. július 3., csütörtök

Imadom azokat az embereket...

...akikben van onkritika. Peldaul ha ok szivoznak a hatad mogott es Te is szivozol az O hatuk mogott, akkor elismerik h 1-1 es nem hisztiznek, ha kell, ha nem. De mondok mast, azokat az onkritikatlan embereket is komalom, akik eletuk minden teren eredmenyesek... szoban,
... akik valamifele idetlen romantikaban elik le az eletuket, ugy h ki sem mozdulnak a szobajukbol mert epp "szamitogepjaccanak" vagy barmi mast csinalnak.
... akik telve vannak utalattal, gyulolettel mind a 200 ember irant aki kifogasolja a viselkedesuket, legyenek ezek a baratnoje (?) haverjai vagy az o nemletezo baratai
... akik az utobbi ket-harom evben nem jartak kocsmaba, vagy szorakozo helyre Kolozsvarosban, merthat: "igaz h 24-25 eves vagyok, dehat dolgom van, surgos szobaban-ucsorognivalom van, vagy egyszeruen csak tool lusta vagyok ehhez"

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ha ugy kell erteni, amit irtal, ahogy en ertettem...Egyetertek veled. Nekem is sokszor begyemben vannak az ilyen emberek. Jo, hogy vegre meg is fogalmazta valaki. Ha viszont nem igy kellett erteni akkor... :D

* eltrek@baltasgyilkos.hu

Pálfi Csaba-Sándor írta...

nevtelennek valasz:
Az egyszeruseg kedveert nevezzuk az ilyen emberek egy kepviselojet egyszerinek (1xi). Egyszerivel az ember neha osszehavekodik, az osszeferhetetlenseg egy ido utan kijon, gyokeresen megvaltozik a Te eleted, az egyszerie nem annyira(lasd: napi rutin hatalma). Amig Te eleted legszebb eveit haverock-kal toltod, baratnokkel, sporttal, kirandulassal, bulizassal stb. addig 1xi baratunk a szobaban ul, mert "barmitcsinal". X ev alatt Neked a "jobol egy jonagy kanallal" ad az eg, neki 0 haver 0 barat es egy "idetlen romantikaban" leelt (mara veget ert) parkapcsolat jutott. Es itt allunk/ulunk 2.5x-3x idosen es se haver se barat, tulajdonkeppen csodot mondtunk tarsadalmi szinten. A gond nem (csak) itt van, hanem, hogy igazi bunko, ontudatlan, onkritikamentes modon, NYEGLEN valaszolunk es nem magunkba nezunk, hanem a magas lorol mast//masokat LENEZVE szajkozzuk az ontelt baromsagokat.

Nah, korulbelul erre gondoltam mikor a bejegyzest irtam, szerintem ez valaszt ad a kerdesedre:)