2008. július 12., szombat

Azon morgolodom...

hogy miert irigyek az emberek.

(Melyen Tisztelt Holgyeim es Uraim, a kovetkezokben Csaba szokasos, IDIOTA, unalmas, ELVONT, filozofalgatos gondolatai kovetkeznek, igy megkerjuk azokat a kedves olvasokat, akiket migren gyotor, hagyjak el a helyseget)

Elmondok egy peldat "kisse" atdolgozva, mert ma jofej vagyok es nem szeretnek halalra szivatni senkit, mondjuk ugy, hogy gyereknap van.

Tucc sepregetni. Kifejezetten jol sepreGECC, urambocsa sepregetoversenyt is nyersz. Van egy faszi aki nem tud sepregetni. Kicsit sem de ket evvel idosebb Nalad, ezert baromira elettapasztalt, es megmondja a frankot, ugy ne... Na most, az a faszi aki rohadtul nem tud sepregetni, miert mondja neked, hogy ha bazz minek sepregecc, mert:

a.) ugyse tucc mer bena vagy
b.) tucc de ugyse ersz el vele semmit mer a vilag szar, szemet szar alak es ugyis kikur Veled, mer a vilag mar csak ilyen
c.) lehet, hogy elersz vele valamit, sokkal tobbet mint mas pl.lufihamozassal, de akkoris nem az a jobb ha a tobb helyett kevesebbet erunk el lufihamozassal??? mellekesen jegyzem meg, hogy az illeto biza lufit hamoz...

Nem ertem az ilyesmit, mert:

a.) Velem marpedig nem hiteti el senki, hogy bena vagyok... esetleg a profikhoz kepest de azt meg ugyis tudom.
b.) tudom, hogy elerek vele valamit, mert a vilag tenyleg szar, szemet, de ha valami nem ugy mukodik ahogy Te szeretned akkor ne a vilagot hibaztasd mert Te kurtad el, szoval kello kitartassal ugyis elerek valamit
c.) Nekem egy politikus sem magyarazza be beborult egen esernyo alatt, hogy sut a nap.


Nem ertem az ilyesmit, mert nincs ertelme. Mi a baj azzal, hogy valaki masnak valami JO? Ha neki rossz lesz, akkor nekem jobb? Es ha neki szart csinalok azert hogy nekem jobb legyen akkor nekem tenyleg jobb lesz? Nem lesz lelkiismeretfurdalasom?

Tessek masik sztori, kevesbe elvont, de annal elgondolkodtatobb. Pisti es Pali munkatarsak, nem igazan szeretik egymast, Pisti a jobb munkaero, kreativabb, szorgosabb, egyszoval tehetsegesebb, Pali irigy ra, Pisti meg nem szereti az irigyeket de kenytelenek egyutt dolgozni, elvannak mert a fonok nem szereti a hisztit. A tortenet ketfelekepp folytatodhat

a.) Fizetesnap Pali ellopja Pisti penzet es igy bizony kolcsonbol el az ehenhalas szelen majd egesz honapban

b.) Pali jopofizik Pistivel, egyutt soroznek, de a ceges bulin addig sustorog szemetsegeket Pistinek a munkarol, meg hogy Pisti nemidevalo, meg hogy ugyse er el semmit, a fonok se szereti stb. amig Pisti felmond, es uj (ertsd. rosszabb) munka utan nez.

KERDESEM: Melyik a BUN?? mert bizony csak az egyiket buntetik...

Nincsenek megjegyzések: