2009. október 12., hétfő

morgolódom 2.0

Sokat gondolkoztam mi is lehetne frappáns bevezetetés, hallatlan mennyiségű ökörség eszembe is jutott viszonylag rövid idő alatt, kezdve az enyhén fimbuzi ''Morgolódom: ReLoaded''-tól, az automán ''Morgolódom: NeXt Tuning''-on át a vicces és enyhén élethelyzetre hajazó, ''Morgolódom: The Implant''-ig, de szerencsére kijózanodtam és találtam egy semmilyen címet is.
Az első kérdés a 2.0-val kapcsolatban (természetesen a ,,Jajj már megin' blogot ír?'' után), hogy ,,miért most?''. Nagyjából azért, mert elsőéves vagyok Vásárhelyen az orvosin és megnősültem(na jó, csak az előbbi igaz:D), akad egy csomó téma, mert jó a magyar válogatott, mert a jobboldal előretör, mert végre megtanultak filmet rendezni is a ,,táposok''.Van ami így sem változott természetesen, az építő jellegű kommenteket most is szeretettel várom, idén sem lesz nyereményjáték, Cristiano Ronaldót továbbra is rühellem, a szelykei lángos még mindig az első anyu főztje után.

Showtime

ui: végül de elsősorban a 2.0 oka, hogy a legutóbbi posthoz, annyi kedves komment érkezett, melyekért köszönet mindenkinek. :pirulósszmájli

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Múlasztom az építő jellegű kommentet, s csak annyit, h jó újra olvasni téged! Üdv a napos olaszországból :D

A. írta...

Igen, ha a Kameleont nezzuk, megtanultak filmet rendezni. :P
Udv az egyetemen!

A. írta...

Ha a Kameleont nezzuk nagyonis megtanultak filmet rendezni! Amugy udv szereny egyetemunkon! ;;)